image
 

Hier is de nieuwe huisstijl en website

Gepost op 06-08-2020

Als Mooiedingenmakers hebben we één doel voor ogen: een beter creatief klimaat in het Noorden. Terwijl we ons daar de afgelopen tijd voor inzetten, hebben we ook heel veel geleerd. Over de kracht van het collectief. Over wat we willen vertellen tegen opdrachtgevers en overheden. En dat we ons moeten verenigen om echt die verbetering te verwezenlijken.

Met die lessen in de broekzak kan het niet anders dat je ook eens goed naar je uitingen kijkt. Hoe we dingen communiceren en of dat ook beter kan. Dus zijn we met Jos Blomsma gaan werken aan onze vormgeving.

Altijd in verandering
Als eerste hebben we besloten dat we in permanent Beta blijven. Een product in de beta-fase is traditioneel gezien nog niet af. Daar kan elk moment nog aan geschaafd worden om het beter te maken. Bijvoorbeeld het toevoegen van aanpasbare profielen. Voor ons betekent Beta een flexibiliteit die ons in staat stelt om Mooiedingenmakers bij te sturen en altijd te zoeken naar verbetering. Want in deze veranderende economie zijn wij vooroplopers, en dus voorlopig nog niet ‘af’. Daarom zie je naast ons logo dat mooie beta-tekentje. Moet de website anders? Dan kan dat meteen. Moet Mooiedingenmakers anders? Dan kan dat ook.

Ook wilden we dat de makers nog beter nog beter worden uitgelicht, dat onze boodschap duidelijker overkomt en dat er zoveel mogelijk drempels worden weggenomen om contact met ons op te nemen. Volgens ons is dat goed gelukt. Wil je wat voor ons doen? Neem zelf een kijkje, bij de makers bijvoorbeeld, en laat ons weten wat je er van vindt!

Dat onze nieuwe website na zo’n drukke aanloopperiode vol overleg opeens online staat, is best spannend. De volledig andere kleuren, de focus op verandering; dit voelt voor ons ook als een mijlpaal, misschien zelfs als een frisse herstart. Een volgende stap op onze route naar een beter creatief klimaat in het Noorden.