Lesley
Baker

Locatie: Groningen
Doet: marketing/PR en campagne/advertisement

Ik heb jarenlang als allround marketeer gewerkt voor culturele festivals in Groningen stad In 2019 begon ik bij Eurosonic Noorderslag als marketingmanager voor de Music Moves Europe Talent Awards een Europese popprijs uitgereikt door de Europese Commissie (EAC) Sinds oktober 2020 vul ik mijn week als mede-eigenaar van Bureau Breekijzer Samen met mijn compagnon Frank Drok ontferm ik me over het UIwebdesign marketing projectmanagement en copywriting Ik geloof heilig in ijzersterke storytelling en eigenzinnige branding Het leuke aan onze klanten is dat ze hier vaak zelf al een heel goed beeld bij hebben Wij helpen ze het op papier te zetten en het via de juiste kanalen de wereld in te knallen

image

Projectplan Win een Kerk (n.a.v. Probleemoplossers sessie)

In 2022 werd ik uitgenodigd door MDM om deel te nemen aan een sessie van Probleemoplossers. Vanuit de Gemeente Groningen lag er een wens om een creatief antwoord te bieden op ontkerkelijking en leegstand van kerken in Groningen. De opdrachtgever wou hierbij ook graag ontdekken hoe ook jongeren betrokken kunnen worden bij dit cultureel/religieus erfgoed. Na een uitgebreide sessie zijn er 3 concrete ideeën uitgekomen waarvan de opdrachtgever uiteindelijk 1 idee heeft uitgekozen: Win een Kerk. Het idee achter Win een Kerk is als volgt: Win een kerk is een project waarbij jonge, ondernemende Groningers de kans krijgen om een eigen project op te te zetten in een oude kerk binnen de gemeente Groningen. Hierbij wordt een kerk dus tijdelijk beschikbaar gesteld als projectruimte en uiteindelijk als evenementhal. In de laatste fase van Probleemoplossers is het altijd zaak dat het uitgekozen idee wordt uitgewerkt tot pilot. Wij hadden het geluk om Win een Kerk uit te mogen werken in de vorm van een projectplan. Naast het schrijven van het daadwerkelijke plan hebben we ook de vormgeving op ons genomen.

Externe link arrow_forward