Mirjam van
der Heide

Locatie: Groningen
Doet: events/organisatie en marketing/PR

Al 15 jaar ben ik als freelance marketeer werkzaam in de culturele sector. Ik werk graag met een fijn team aan mooie, betekenisvolle projecten. De laatste jaren kies ik bewust voor (theater) projecten en gezelschappen die impact maken en iets teweeg brengen. Vanuit mijn rol als marketeer probeer ik zo goed mogelijk het verhaal te vertellen en het juiste publiek te vinden, ook publiek wat niet zo snel met cultuur in aanraking komt. Organiseren, overzicht houden en prioriteiten stellen is waar ik goed in ben. Ik kan goed zelfstandig werken maar werk bij voorkeur in een team. Ik ga graag aan de slag als freelance marketeer maar ben ook in te huren voor meer organisatorische klussen. Op dit moment heb ik tijd voor een nieuwe klus, naast mijn vaste project De Wijk De Wereld. Ik ben te bereiken via mirvdheide@gmail.com. Check ook mijn linkedin pagina voor mijn CV: https://www.linkedin.com/in/mirjam-van-der-heide-39161012/

image

Marketing en communcatie De Wijk De Wereld

De Wijk De Wereld duikt ieder jaar samen met een club van professionele theatermakers een wijk in van Groningen. We staan aandachtig stil bij wat en wie er leeft in de wijk, brengen de buurt bij elkaar en laten vervolgens samen met de wijk van ons horen in de Stadsschouwburg. Alle ervaringen en persoonlijke verhalen worden door wijkbewoners met de rest van de stad gedeeld in een voorstelling bomvol theater, muziek, dans en alles daar tussen in. Als marketeer ben ik vanaf het begin betrokken bij de marketing, komend jaar organiseren we alweer de zevende editie. Door onze persoonlijke aanpak bereiken we voor een groot deel nieuw publiek dat niet eerder in de Schouwburg is geweest.

Externe link arrow_forward
image

Campagne coordinator MENA is here

Ik coördineerde de marketingcampagne van het nieuwe stadsprogramma MENA is here. Vorig jaar vierde Groningen de rijkheid en diversiteit van kunst en cultuur uit de MENA-regio, het Midden-Oosten en Noord-Afrika. MENA is here is een tiendaags stadsprogramma met culturele activiteiten, artiesten, musici, makers, verhalen en gesprekken. Het was de eerste grootschalige samenwerking tussen o.a. de Groningse culturele instellingen SPOT Groningen, NITE (Noord Nederlands Toneel + Club Guy & Roni), NNO (Noord Nederlands Orkest), De Wijk De Wereld en Forum Groningen.

Externe link arrow_forward