Nick
Reinders

Locatie: Groningen
Doet: design en campagne/advertisement

Een Gronings creatieveling met een zwak voor sterke merken en een alziend oog voor design. Ik geloof dat creativiteit niet om harde wetenschap draait, maar eerder om het raken van de juiste snaar. En ben ik verd*mde goed in, al zeg ik het zelf. Mijn bedrijf heet niet voor niks nattevingerwerk. (a.k.a. de Jimi Hendrix onder de bureaus). ‍

image

BAXBIER BREWERY 💙 SERIOUSLY PLAYFUL (PACKAGING)

Begin 2023 mocht ik mijn alweer 5-jarige (!) samenwerking met Baxbier Brewery bekronen met een re-design van hun core-range. 7 nieuwe etiketten, ieder met een eigen verhaal en smaakbeleving, maar allen in dezelfde typerende en soon-to-be iconische Baxbier stijl. Zo ademt elk etiket (net als het bier) de lijfspreuk van de brouwerij: Seriously Playful. De onderscheidende etiketten sluiten aan bij het merk én kennen een grote spring-uit-het-schap factor. Herkenbaarheid van het merk staat dan ook bij elk ontwerp centraal. Evenals de playfullness waarmee de brouwerij zich al jaren onderscheid.

Externe link arrow_forward
image

WONINGLABEL.NL 💙 DE HOOFDPRIJS DIE JE NIET WILT WINNEN (CAMPAGNE)

Per 1 januari 2023 moeten Nederlandse kantooreigenaren het verplichte Energielabel C scoren. Toen dit voorjaar bekend werd dat zo’n 50% van de kantooreigenaren dit nog niet op orde had en daardoor een boete van tot wel €20.000 boven het hoofd had hangen, wisten we dat we hier met Woninglabel.nl op in moesten haken. Met een opvallend concept draaiden we de situatie om, legden we de emotionele impact van de keuze bloot aan de doelgroep én creëerden we een positieve associatie met de Woninglabel.nl.

Externe link arrow_forward